نیازمنی

جهان من برای همیشه کامل میشه با تو

دوستت دارم

نیازمنی

 نـــــیاز که تـــو باشی

 

تـــمام من می شود نــیازمــــــندی ها …

 

 



نظرات شما عزیزان:

آتـریسـا
ساعت20:43---15 اسفند 1394
سلام وبتون خوشگله خوشحال میشم به منم سر بزنین منتظرتون هستم
موفق باشید


شاعری از خطه سبز چشمان تو....
ساعت0:21---30 دی 1394
لاااااااااااااااااااااایک وبتون عالیه اینم ادرس اون وبم ک واسه عشقمه سربزنی کلی خوشحال میشم
http://m200.loxblog.com/


اسمان پرستاره شیدا
ساعت10:58---26 آذر 1394
سلوووووووووممممممممممم

علیرضا
ساعت12:22---25 آذر 1394
من مدیر سایت تبادل لینک با بازدید بسیار بالا هستم و از اکثر وبلاگ نویسان دعوت میکنم که نام وبلاگ خودشون رو در سیستم من ثبت کنن. از شما دوست عزیز هم دعوت می کنم نام خود را در مجموعه بزرگ ما به صورت رایگان ثبت کنید. متشکرم

پشتیبان فنی
ساعت12:39---16 آذر 1394
سلام مهربون مطالب وبلاگت خیلی دوست داشتم ولی متاسفانه مطالب خوشگلت تو وبلاگ های دیگر هم دیدم اگه می خوای کسی نتونه از مطالبت کپی کنه به وب سایت من سر بزن که کنترل فضای وبلاگت از این به بعد در اختیار خودته

سپیده
ساعت12:34---16 آذر 1394
من مدیر سایت تبادل لینک با بازدید بسیار بالا هستم و از اکثر وبلاگ نویسان دعوت میکنم که نام وبلاگ خودشون رو در سیستم من ثبت کنن. از شما دوست عزیز هم دعوت می کنم نام خود را در مجموعه بزرگ ما به صورت رایگان ثبت کنید. متشکرم

yasi
ساعت11:29---16 آذر 1394
وبلاگت خیلی عالی بود خیلی خوشم اومد ازش ارزشش داره براش وقت بگذاری بازدیدش بالا بره لطفا به وبلاگ من هم سر بزن راهکارهای جدیدی دارم واست http://megalink.ir/

هیوا
ساعت18:52---22 مهر 1394
لایک....؟واقعا

Morvara
ساعت13:36---30 تير 1394
اهی باید متنفر بود:

به فکرِ انتقام بود;

نگذشت ... نبخشید !!

همیشه دوستت دارم کار ساز نیست...

گاهی باید فریاد زد;

ناسزا گفت ... قهر کرد!!

گاهی باید همان باشی

که هیچ کس تابِ تحملت را ندارد...

که بتوانی فقط در خلوتِ خود بمانی !!

شاید اینگونه درد کمتری بکشی ....!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 23:35 ] [ فندوق ] [ ]